Proč přemýšlet na outsourcingem marketingu?

Proč přemýšlet na outsourcingem marketingu?

Ať už jste oční optik, optometrista, či majitel oční optiky, jistě máte často pocit, že nemáte na nic dost času. Vedení firmy, komunikace s úřady a pojišťovnami, zaměstnanecké vztahy a samozřejmě Vaši zákazníci. Kde na to všechno vzít čas a ještě se věnovat vlastním...

číst více
Proč ty nejlepší oční optiky používají sociální média?

Proč ty nejlepší oční optiky používají sociální média?

Jestli bude pro naši dobu něco opravdu zásadního a charakteristického, pak to bude zcela jistě nástup a hlavně vzestup všech platforem sociálních médií. Například Facebook, společnost, která byla založena před 12 lety v roce 2004, má nyní téměř 1,6 miliardy uživatelů...

číst více
Brýle pro řidiče

Brýle pro řidiče

Ať už jste příležitostný řidič, nebo profesionál který za volantem tráví většinu času, jistě jste se nejednou setkali s nepříjemným oslněním. Může být způsobeno slunečním světlem, světlomety protijedoucích vozidel ale také pouličním osvětlením. Do nepříjemných situací...

číst více
Mýty a fakta o kontaktních čočkách

Mýty a fakta o kontaktních čočkách

Mýty a fakta o kontaktních čočkách Věříte mýtům? 18 faktů o kontaktních čočkách Dusí čočky oko? Jsou nejlepší ty s velkým obsahem vody? Hodí se při časté práci s počítačem? A jak je to s tou děsivou vizí, že se čočka může ztratit za víčkem? Pojďme společně odhalit...

číst více