Proč přemýšlet na outsourcingem marketingu?
Ať už jste oční optik, optometrista, či majitel oční optiky, jistě máte často pocit, že nemáte na nic dost času. Vedení firmy, komunikace s úřady a pojišťovnami, zaměstnanecké vztahy a samozřejmě Vaši zákazníci. Kde na to všechno vzít čas a ještě se věnovat vlastním...
Proč ty nejlepší oční optiky používají sociální média?
Jestli bude pro naši dobu něco opravdu zásadního a charakteristického, pak to bude zcela jistě nástup a hlavně vzestup všech platforem sociálních médií. Například Facebook, společnost, která byla založena před 12 lety v roce 2004, má nyní téměř 1,6 miliardy uživatelů...
Brýle pro řidiče
Ať už jste příležitostný řidič, nebo profesionál který za volantem tráví většinu času, jistě jste se nejednou setkali s nepříjemným oslněním. Může být způsobeno slunečním světlem, světlomety protijedoucích vozidel ale také pouličním osvětlením. Do nepříjemných situací...
3 kroky jak přežít karanténu, nepřijít o zákazníky a připravit se na budoucnost
Jsme v situaci, která nemá v novodobých dějinách naši země obdoby. V důsledku pandemie koronaviru a z toho plynoucích vládních opatření je většina naši ekonomiky na kolenou a s velkou nejistotou vyhlíží co bude dál. Situace v očních optikách není výjimkou. Lidé...
Mýty a fakta o kontaktních čočkách
Mýty a fakta o kontaktních čočkách Věříte mýtům? 18 faktů o kontaktních čočkách Dusí čočky oko? Jsou nejlepší ty s velkým obsahem vody? Hodí se při časté práci s počítačem? A jak je to s tou děsivou vizí, že se čočka může ztratit za víčkem? Pojďme společně odhalit...