fbpx

Jsme v situaci, která nemá v novodobých dějinách naši země obdoby. V důsledku pandemie koronaviru a z toho plynoucích vládních opatření je většina naši ekonomiky na kolenou a s velkou nejistotou vyhlíží co bude dál. Situace v očních optikách není výjimkou. Lidé nechodí, zakázky nejsou a přicházejí obavy. 

V této situaci máte v zásadě 2 možnosti jak se zachovat:


1. Můžete zůstat pasivní  

Sledujte dál internet, televizi a další média, konzumujte vesměs negativní zprávy a propadejte panice. Tento postup Vás spolehlivě paralyzuje a nikam nevede.


2. Buďte aktivní 

Využijete situace ve svůj prospěch, pokuste se změnit hrozbu v příležitost, příležitost k tomu začít dělat něco jinak, začít dělat něco, co jste dosud nedělali. 


My jednoznačně doporučujeme! Vypněte televizi, vyhrňte si rukávy a chopte se příležitosti!

  • Začněte komunikovat – většina vašich současných i potenciálních zákazníků sedí doma a sleduje internet (to je přece ideální čas na to, oslovit je). 
  • Získejte nové kontakty a připravte si půdu na období, kdy se život vrátí alespoň trochu do normálních kolejí.

3 Kroky jak na to 


1. Projděte si základní informace a opravte co je potřeba 

  • V klidu si projděte svůj web, jeho hlavní kategorie a stránky a ujistěte se, že jeho obsah je vždy srozumitelný a jasný pro vaše klienty. Pokud něco chybí, nyní máte jedinečnou příležitost dát to do pořádku.
  • Zkontrolujte si, že jste dostupní na internetu
    • Máte firemní zápis na SeznamuGoogle? Pokud ne, pusťte se do toho, je to ideální místo kde vás vaši klienti hledají na prvním místě. 
    • Jsou všechny informace aktuální? Mimořádná (krizová) pracovní doba? Telefony? E-mailový kontakt? Pokud ne, opravte to. 

2. Nastartujte vaši on-line komunikaci


  • Vytvořte si aktuální emoční příspěvek a jeho propagací získejte pozornost.
    • TIP   Propagujte pouze ve vašem okolí
    • TIP  “Je úžasné jak se dokážeme v krizi semknout. Máte náš obdiv! Společně to zvládneme!”

  • Sdílejte zajímavý článek ze svého (případně cizího webu) a propagujte jej.
    • TIP  “Jak mohou pomoci brýle v koronavirové krizi? nebo “Visíte hodiny na monitoru, nepřetěžte své oči …

  • Zapojte lidi do soutěže. Chtějí se teď bavit. Opět nezapomeňte příspěvek propagovat.
    • TIP  “Držíme nemocným palce a věříme, že 30. března bude už 101 vyléčených. Co myslíte vy? Tipujte do komentářů, nejrychlejší a nejpřesnější tip v dubnu odměníme poukázkou v hodnotě 1 000 Kč na nákup v naší optice”

 

Příklady facebookových příspěvků (textaci příspěvků si můžete změnit podle svého uvážení)


   


 

3. Sebevzdělávejte se, teď je čas

Pokud se chcete něco naučit a pochopit jak se věci v on-lajnu mají, vřele doporučujeme kurz od Google – digitální garáž přejít na kurz

Nevíte si rady, chcete profesionální pomoc? Napište nám na info@optikpartner.cz a domluvíme se na spolupráci!

 

Co vám to všechno přinese až se svět vrátí do normálu?

  • nastartujete svůj online marketing ve době kdy na to máte čas
  • budete mít spoustu nových kontaktů, které můžete později oslovit, pozvat na prodejnu, prodat jim vaše produkty
  • vzbudíte pozitivní emoce a zůstanete v hlavách vašeho okolí.
  • neztratíte kontakt se svými zákazníky